مشتریان عزیز : قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند. لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان پشتیبانی و فروش تماس بگیرید.

جزئیات
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

قوانین و مقررات مرکز تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا

کاربران متعهد به رعایت همه قولین اسلامی ، شرعی اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از خدمات موبایل هستند.

شرح قوانین و مقررات :

  1. دستگاه های آب با ضربه خورده و همچنین مشکلاتی مانند صفحه سفید آبی و با روی آرم مانده به مترانه ی خاموشی تحویل گرفته می شود و موبایل سنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگردانش دستگاه به حالت اولیه ندارد.
  2. در حین تعمیر دستگاه به صورت سخت افزاری نرم افزاری احتمال دارد که نیاز به برگرداندن به حالت اولیه از طریق فلش زدن باشد در این حالت احتمال پاک شدن اطلاعات وجود دارد. بنابراین به مشتریان عزیز توصیه می شود قبل از تحویل دستگاه به مرکز از اطلاعات خود نسخه پشتیبانی بگیرند.
  3. در زمان تحویل دستگاه خود به مرکز تعمیرات موبایل سنا کلیه لوازم جانبی خود از قبل سیم کارت ، رم و سایر وسایل لوازم را خارج کنید زیرا موبایل سنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال گم شدن لوازم جانبی شما را نخواهد داشت.
  4. در صورتی که بعد از باز شدن دستگاه و بررسی کارشناسان ما معلوم شود که ایراد دستگاه به درستی ذکر نشده و با دستگاه توسط تعمیر کاران غیر مجاز مورد تعمیر قرار گرفته باشد. هزینه 100 هزار تومان جهت کارشناسی دریافت می گردد و دستگاه به متقاضی عودت داده می شود.
  5. چنانچه مشتری اقدام به فحاشی، توهین و یا سایر اقدامات خلاف قانون علیه کارکنان موبایل و کامپیوتر سنا داشته باشد. موبایل و کامپیوتر سا حق شکایت به مراجع دیصلاح قضایی را حق خود داشته و می تواند طلب خسارت نماید. مشتریانی که درخواست تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا را دارند تمامی موارد زیر را موافق هستند.
  6. من اجازه می دهم که تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا دستگاه من را تعمیر کرده و در صورتی که دستگاه به هر دلیلی به غیر از کوتاهی تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا تعمیر نگردد. هیچ اعتراضی نداشته و غرامت از موبایل و کامپیوتر ستا دریافت نخواهم کرد.
  7. من موظف هستم که اطلاعات دقیق از خرابی دستگاه و همچنین مدل دستگاه را به تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سا اطلاع دهم در صورت اطلاعات ناقص و یا غلط، هزینه ، زمان و روند کار تعمیر متفاوت خواهد بود. به عنوان مشتری این موضوع را می دانم که خرابی ناشی از حمل دستگاه از محل تا مرکز موبایل و کامپیوتر سنا و بالعکس بر عهده خودم می باشد. من مونده به بررسی فیزیکی کنترل مشخصات فنی و سریال دستگاه در هنگام دریافت دستگاه تعمیر شده از موبایل و کامپیوتر با هستم در در صورتی که پس از دریافت دستگاه موبایل و کامپیوتر خود متوجه ایراد قبلی شدم موظف می باشم تا طرف ۲۲ ساعت هشگاه خود را به مرکز تعمیرات موبایل و کامپیوتر ستا ارجاع داده در غیر اینصورت پس از گذشت یک روز (معدل ۲۴ ساعت ) ادعای خسارت کلی از خرابی و ایرانت بر عهده خودم خواهد بود و حق هیچگونه اعتراضی به موبایل و کامپیوتر با ندارم.
  8. مشتریان می پذیرند که هزینه تعمیر دستگاه متغیر بوده و هزینه نهایی بعد از ایرادیابی توسط کارشناس به اطلاع کاربر می رسد
  9. در صورت پذیرش توسط مشتری متعهد به پرداخت آن میباشند و حق هیچ گونه ادعا و اعتراض در این خصوص نخواهند داشت. در صورتی که دستگاه گم شود و یا بیشتر از حالت اولیه آسیب دیده باشد در این صورت موبایل و کامپیوتر سنا موظف است تا یک دستگاه معادل دستگاه اولیه در زمان ثبت در خواست به مشتری تحویل دهد و یا معادل ریالی آن با توجه به نظر کارشناس موبایل و کامپیوتر سنا به مشتری پرداخت نماید.
  10. در صورتی که مشتریان در حین انجام تعمیرات موبایل و کامپیوتر ، انصراف خود را از خدمات ارائه شده اعلام نمایند. موظف میباشد هزینه ای را بابت عیب یابی و همچنین سایر هزینه های دیگر را شامل باز و بسته کردن گوشی ، پیک ، قطعه خریداری شده و را پرداخت کنند. هزینه عیب یابی برای دستگاههای اندرویدی مبلغ 100 هزار تومان و برای دستگاه های آیفن مبلغ 200.000 تومان گارانتی های بخش تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا ، تعویض تاچ و ال سی دی شامل گارانتی نمی باشد.

سایر خدمات و تعمیرات 

موارد زیر باعث سلب گارانتی می شود. 

  1. جابه جایی یا استفاده نامناسب که باعث خمش پیچش با ترک خوردگی دستگاه شود.
  2. آب خوردگی دستگاه ، ضربه خوردگی دستگاه به صورت عمدی یا سهوی ، تعمیر دستگاه توسط اشخاصی به غیر از تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا ، مشکلات ایجاد شده توسط خود مشتری جهت تعمیر دستگاه ایجاد مشکل جدید غیر مرتبط با تعمیر اولیه دستگاه دستگاه روت با جلبریک شده باشد.
  3. پیکسل سوخته و معیوب بودن صفحه نمایش کمتر از ۶ عدد پیکسل ،

در صورت مانده مدت زمان گارانتی و موارد غیر از سلب گارانتی، مرکز موبایل و کامپیوتر سنا موظف می باشد در صورت بروز هر گونه مشکل دستگاه را بدون در نظر گرفتن صف تعمیرات تحویل گرفته و مشکل را مرتفع می سازد. تمامی موارد فوق صرفا جهت ایجاد رضایت مندی شما مشتریان عزیز و همچنین جهت رفع اختلافات و صلح و سفارش همکاران ما در موبایل و کامپیوتر سنا آماده گردیده است و تمام تلاش موبایل و کامپیوتر سنا بر این شده که بتواند خدماتی متمایز و بهتر برای شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

با تشکر و احترام فروشگاه موبایل و کامپیوتر سنا

فهرست
سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0
برای مخفی کردن نوار مقایسه خارج از نوار کلیک کنید
مقایسه