اطلاعیه: با توجه به نوسانات بازار ، قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند.لطفا قبل از ثبت سفارش ، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بگذارید.جهت دریافت شرایط اقساطی فروشگاه ، برروی لینک جزئیات کلیک نمایید.
جزئیاتاطلاعیه: با توجه به نوسانات بازار ، قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند.لطفا قبل از ثبت سفارش ، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بگذارید.جهت دریافت شرایط اقساطی فروشگاه ، برروی لینک جزئیات کلیک نمایید.
جزئیات-مدت ضمانت قطعات جانبی نوتبوک نظیر باطری و شارژر بر اساس آنچه روی قطعه یا کارت گارانتی و یا در پایگاه اینترنتی سنا سرویس درج شده باشد، مورد قبول بوده و پس از این مدت، خدمات با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
-نوتبوکهایی که در مرکز خدمات سنا ، تعمیر یا تعویض میشوند، تا اتمام مدت زمان گارانتی دستگاه اولیه تحت ضمانت سنا خواهند بود.
-مشتری موظف است برای ارسال نوتبوک به مرکز خدمات سنا ، از بستهبندی مناسب و ضد ضربه، مانند جعبه اصلی دستگاه استفاده کند. بدیهی است خسارات احتمالی وارد شده به نوتبوک ناشی از بستهبندی نادرست، بر عهده مشتری خواهد بود.
-باز شدن بدنه دستگاه و دستکاری بههر دلیل و تحت هر عنوان منجر به نقض گارانتی نوتبوک خواهد شد.
-باتری نوت بوک و شارژر (آداپتور) به عنوان مصرفی برروی دستگاه های نوت بوک قراردارد و جزو تعهدات گارانتی نمی باشد.
-هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خمیدگی، تاب برداشتگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ و مشابه آن که ناشی از عامل خارجی بوده و با چشم قابل مشاهده باشد، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
-هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر مشکل برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب که با چشم مشاهده شده و به دلایلی جز ایراد ذاتی قطعه یا اشکالات ناشی از خط تولید کارخانه باشد، موجب خارج شدن نوتبوک از گارانتی خواهد شد.
-خرابی ظاهری سوکتها و درگاههای ورودی و خروجی، ناشی از استفاده نادرست، نقض گارانتی را بههمراه خواهد داشت.
-اختلال در عملکرد درایو نوری نوتبوک بهدلیل لمس قسمتهای حساس، استفاده ناصحیح و یا وارد شدن اجسامی بهغیر از انواع لوحهای فشرده استاندارد به داخل دستگاه بهصورتی که قطعات داخلی درایو آسیب ببینند، نوتبوک را از گارانتی خارج خواهد کرد.
-طبق استاندارد جهانی ISO 13406-2:2001 صفحه نمایش LCD/LED در صورتی معیوب شناخته شده و نیازمند تعمیر و تعویض خواهد بود که بیش از 3 نقطه تاریک یا روشن و یا 5 نقطه رنگی داشته باشد.
-عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجی USB, HDMI، تلویزیون، نمایشگر و مانند آن، موجب ابطال ضمانتنامه نوتبوک میشود.
-آسیبدیدگی فن، صفحه کلید و ماوس ناشی از ضربه، گرد و خاک غیر معمول و یا استفاده از مواد شوینده برای نظافت نوتبوک که منجر به بروز اختلال در عملکرد دستگاه شود، موجب ابطال خدمات پس از فروش میشود.
-ایرادات و عیوب سختافزاری ناشی از نصب و استفاده از نرمافزارهای غیر استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و یا آلوده شدن سیستم به ویروسهای کامپیوتری جزو گارانتی برسان نبوده و موجب ابطال آن میشود.
قوانین و مقررات مرکز تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا
کاربران متعهد به رعایت همه قولین اسلامی ، شرعی اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از خدمات موبایل هستند.
شرح قوانین و مقررات :
-دستگاه های آب با ضربه خورده و همچنین مشکلاتی مانند صفحه سفید آبی و با روی آرم مانده به مترانه ی خاموشی تحویل گرفته می شود و موبایل سنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگردانش دستگاه به حالت اولیه ندارد.
-در حین تعمیر دستگاه به صورت سخت افزاری نرم افزاری احتمال دارد که نیاز به برگرداندن به حالت اولیه از طریق فلش زدن باشد در این حالت احتمال پاک شدن اطلاعات وجود دارد. بنابراین به مشتریان عزیز توصیه می شود قبل از تحویل دستگاه به مرکز از اطلاعات خود نسخه پشتیبانی بگیرند.
-در زمان تحویل دستگاه خود به مرکز تعمیرات موبایل سنا کلیه لوازم جانبی خود از قبل سیم کارت ، رم و سایر وسایل لوازم را خارج کنید زیرا موبایل سنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال گم شدن لوازم جانبی شما را نخواهد داشت.
-در صورتی که بعد از باز شدن دستگاه و بررسی کارشناسان ما معلوم شود که ایراد دستگاه به درستی ذکر نشده و با دستگاه توسط تعمیر کاران غیر مجاز مورد تعمیر قرار گرفته باشد. هزینه 100 هزار تومان جهت کارشناسی دریافت می گردد و دستگاه به متقاضی عودت داده می شود.
-چنانچه مشتری اقدام به فحاشی، توهین و یا سایر اقدامات خلاف قانون علیه کارکنان موبایل و کامپیوتر سنا داشته باشد. موبایل و کامپیوتر سا حق شکایت به مراجع دیصلاح قضایی را حق خود داشته و می تواند طلب خسارت نماید. مشتریانی که درخواست تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا را دارند تمامی موارد زیر را موافق هستند.
-من اجازه می دهم که تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا دستگاه من را تعمیر کرده و در صورتی که دستگاه به هر دلیلی به غیر از کوتاهی تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا تعمیر نگردد. هیچ اعتراضی نداشته و غرامت از موبایل و کامپیوتر ستا دریافت نخواهم کرد.
-من موظف هستم که اطلاعات دقیق از خرابی دستگاه و همچنین مدل دستگاه را به تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سا اطلاع دهم در صورت اطلاعات ناقص و یا غلط، هزینه ، زمان و روند کار تعمیر متفاوت خواهد بود. به عنوان مشتری این موضوع را می دانم که خرابی ناشی از حمل دستگاه از محل تا مرکز موبایل و کامپیوتر سنا و بالعکس بر عهده خودم می باشد. من مونده به بررسی فیزیکی کنترل مشخصات فنی و سریال دستگاه در هنگام دریافت دستگاه تعمیر شده از موبایل و کامپیوتر با هستم در در صورتی که پس از دریافت دستگاه موبایل و کامپیوتر خود متوجه ایراد قبلی شدم موظف می باشم تا طرف ۲۲ ساعت هشگاه خود را به مرکز تعمیرات موبایل و کامپیوتر ستا ارجاع داده در غیر اینصورت پس از گذشت یک روز (معدل ۲۴ ساعت ) ادعای خسارت کلی از خرابی و ایرانت بر عهده خودم خواهد بود و حق هیچگونه اعتراضی به موبایل و کامپیوتر با ندارم.
-مشتریان می پذیرند که هزینه تعمیر دستگاه متغیر بوده و هزینه نهایی بعد از ایرادیابی توسط کارشناس به اطلاع کاربر می رسد
-در صورت پذیرش توسط مشتری متعهد به پرداخت آن میباشند و حق هیچ گونه ادعا و اعتراض در این خصوص نخواهند داشت. در صورتی که دستگاه گم شود و یا بیشتر از حالت اولیه آسیب دیده باشد در این صورت موبایل و کامپیوتر سنا موظف است تا یک دستگاه معادل دستگاه اولیه در زمان ثبت در خواست به مشتری تحویل دهد و یا معادل ریالی آن با توجه به نظر کارشناس موبایل و کامپیوتر سنا به مشتری پرداخت نماید.
-در صورتی که مشتریان در حین انجام تعمیرات موبایل و کامپیوتر ، انصراف خود را از خدمات ارائه شده اعلام نمایند. موظف میباشد هزینه ای را بابت عیب یابی و همچنین سایر هزینه های دیگر را شامل باز و بسته کردن گوشی ، پیک ، قطعه خریداری شده و را پرداخت کنند. هزینه عیب یابی برای دستگاههای اندرویدی مبلغ 100 هزار تومان و برای دستگاه های آیفن مبلغ 200.000 تومان گارانتی های بخش تعمیرات موبایل و کامپیوتر سنا ، تعویض تاچ و ال سی دی شامل گارانتی نمی باشد.
سایر خدمات و تعمیرات
موارد زیر باعث سلب گارانتی می شود.
-جابه جایی یا استفاده نامناسب که باعث خمش پیچش با ترک خوردگی دستگاه شود.
-آب خوردگی دستگاه ، ضربه خوردگی دستگاه به صورت عمدی یا سهوی ، تعمیر دستگاه توسط اشخاصی به غیر از تعمیر کاران موبایل و کامپیوتر سنا ، مشکلات ایجاد شده توسط خود مشتری جهت تعمیر دستگاه ایجاد مشکل جدید غیر مرتبط با تعمیر اولیه دستگاه دستگاه روت با جلبریک شده باشد.
-پیکسل سوخته و معیوب بودن صفحه نمایش کمتر از ۶ عدد پیکسل ،
در صورت مانده مدت زمان گارانتی و موارد غیر از سلب گارانتی، مرکز موبایل و کامپیوتر سنا موظف می باشد در صورت بروز هر گونه مشکل دستگاه را بدون در نظر گرفتن صف تعمیرات تحویل گرفته و مشکل را مرتفع می سازد. تمامی موارد فوق صرفا جهت ایجاد رضایت مندی شما مشتریان عزیز و همچنین جهت رفع اختلافات و صلح و سفارش همکاران ما در موبایل و کامپیوتر سنا آماده گردیده است و تمام تلاش موبایل و کامپیوتر سنا بر این شده که بتواند خدماتی متمایز و بهتر برای شما مشتریان عزیز ارائه نماید.
با تشکر و احترام فروشگاه موبایل و کامپیوتر سنا
